עונת 2021-2022 – התוכנית המלאה

"ל'אסטרו ארמוניקו"

קונצרט מס' 4

קתי דברצני | כינור וניצוח (אנגליה)

בתכנית שבמרכזה הקובץ המפורסם והאלמותי של ויולדי, הקונצ'רטי לכינור אופ. 3, ל'אסטרו הרמוניקו ("ההשראה ההרמונית"), תפגיש הכנרת הנודעת קתי דברצני את הקהל עם אוצרות מתוך הקובץ, חלקן לכינור סולן אחד, וחלקן למספר סולנים. הקונצ'רטי, אבן פינה בספרות הכינור, שגורים בכל אוזן, יבוצעו לצד מוסיקה מאת מלחינים ונציאנים  מוכרים פחות בהם מריני, אלבינוני ואחרים.


שבת, 12.2.2022 בשעה 12:00 – כנסיית סנט ג'ון, חיפה

יום א', 13.2.2022 בשעה 20:00 – ימקא הבינלאומית ירושלים

יום ב', 14.2.2022 בשעה 20:00 – אולם צוקר, היכל התרבות, תל אביב

יום ג', 15.2.2022 בשעה 20:00 – משכן אמנויות, נס ציונה

בתוכנית:

אנטוניו ויואלדי – קונצ'רטו לשני כינורות בלה מז'ור (אופוס 3 מס' 5)
ביאג'יו מריני – פסקליו

ג'יובאני לגרנצי – סונטה ל-5 "לה פוגצה" (אופוס 8 מס' 11)

ויואלדי – קונצ'רטו בלה מינור לכינור סולו (אופוס 3 מס' 6)

טומסו אלבינוני – סינפוניה ברה מז'ור T.Si 4

ויואלדי – קונצ'רטו לארבעה כינורות ברה מז'ור (אופוס 3 מס' 1)

ויואלדי – קונצ'רטו לכינור  "לחגיגות סן אנטוניו" RV 212

_________________________________

באך או פרגולזי?

קונצרט מס' 5

דוד שמר | מנצח

דניאלה סקורקה | סופרן

מרגוט אויצינגר | מצו-סופרן (אוסטריה)

הגבולות בין מקור ועיבוד מיטשטשים בקנטטה רי"ב 1083 מאת י.ס. באך ("בטל, אל עליון, את חטאיי"), שהיא עיבוד לסטאבט מאטר הידוע של פרגולזי, שנכתב ופורסם מספר שנים קודם. באך מעניק ליצירה משמעות טקסטואלית שונה, מעשיר את התזמור, ומוסיף את נגיעותיו היחודיות. התכנית היא גם הזדמנות מופלאה להנות מיצירתו הנפלאה של ויולדי "ניסי דומינוס", שהיא עוד מסע בנבכי הקיום.


שבת, 7.5.2022 בשעה 12:00 – כנסיית סנט ג'ון, חיפה

יום א', 8.5.2022 בשעה 20:00  – ימקא הבינלאומית ירושלים

יום ג', 10.5.2022 בשעה 20:00 – אולם צוקר, היכל התרבות תל אביב

יום ', 11.5.2022 בשעה 20:00 – משכן אמנויות, נס ציונה

_________________________________

קין

קונצרט מס' 6

דוד שמר, מנצח

שירית לי וייס, בימאית

זמרי "מיתר אופרה סטודיו – האופרה הישראלית"

בכורה ישראלית, לאורטוריה הדרמטית Il Primo Omicidio ("הרצח הראשון") מאת א. סקרלטי, המציירת את הסיפור הבראשיתי על קין והבל בצבעים עזים, ומעצימה את התככים, הרגשות הקשים, הכאב. במסגרת שיתופי הפעולה היחודיים של תזמורת הבארוק ומיתר אופרה סטודיו, תביים שירית לי וייס את האורטוריה, שנועדה במקור לביצוע לא בימתי, וזאת בזכות הדרמטורגיה המחשמלת שבמוסיקה של סקרלטי.


מוצ"ש, 18.6.2022 בשעה 20:30 – אולם רפפורט, חיפה

יום א', 19.6.2022 בשעה 20:00 – ימקא הבינלאומית ירושלים

יום ג', 21.6.2022 בשעה 20:00 – אולם צוקר, היכל התרבות תל אביב

יום ד', 22.6.2022 בשעה 20:00 – משכן אמנויות, נס ציונה

*הזכות לשינויים שמורה